8 de maig 2007

Aprenent a acolxar a mà


Després de la primera colxa, m'han aconsellat seguir amb una coseta senzilla per aprendre com s'acolxa a mà. Es veu que si comences directament amb una colxa, et pot agafar un "susto" a l'hora d'acolxar-la... i per això he començat un coixí, que com veieu és senzill. De fet, al curs ja ho tenen bastant previst i tenen teles preparades per fer coixins. La tela és blanca i poc estampada per poder seguir bé el dibuix de l'acolxat...aquí us el presento:

Com que quedarà molt finet, segurament serà per a la meva iaia que, per cert, està encantada de que m'hagi animat a fer patchwork...

I per cap motiu en concret, vaig sortir del curs amb un extra...un llibre de Kaffe Fasset, per poder fer participar als meus (R) dels meus projectes...així també es van animant i inspirant per als propers passos...

Aquest llibre és una meravella!

6 comentaris:

Unknown ha dit...

Mirare de trovar el llibre! Rakel.

Silvia S. ha dit...

... benvinguda al món dels blogs. La colxa super-ràpida t'ha quedat super-xula de colors !!!.

Sílvia
http://nivaira.over-blog.com

Anònim ha dit...

Hola gaia!
El dibujo que has elegido me gusta mucho, y la colcha rápida te ha quedado preciosa, que gusto en elegir esas telas de Batik. Enhorabuena por los trabajos y a seguir.
Besos
Ana

Unknown ha dit...

El dibujo del acolchado es muy chulo... y el libro, qué tal es??? vale la pena??

Maria ha dit...

Me encanta Kaffe Fasset´s hace poco pedi telas de el y todavia estoy pensando que hacer con ellas, pero me parece una pasada sus telas.
El dibujo que has elegido me parece muy bonito, te va a quedar...

Xinapatch ha dit...

Hola, te ha tocado un meme, pásate por mi blog